IPAD3 升唔升上6.1好??

本帖最後由 hahakei 於 2013-2-17 22:46 編輯

用緊5.1 JB,諗緊升唔升上6.1 JB好???分別大唔大??? THX

因為要保留 iPad 版 google map. 唔升!
iOS 6 只有iPhone 版 google map download.

TOP

睇下你要唔要用新app...
因為有D apps要6.0先用到...不過目前唔算多"

TOP

JB左6.1  用fullforce 開google maps  幾正常  用得到

TOP

New google map 好似冇街境

TOP

我都唔升住.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

用緊5.1 JB,諗緊升唔升上6.1 JB好???分別大唔大??? THX
hahakei 發表於 2013-2-17 20:45


I have two New iPad 32GB, one with 6.1 and 5.1

I would prefer iOS 5.1

TOP