請評 Aquaduct 360 XT 外置水冷系統
我做 research 去到德國d 網站, 見到呢個德國仔Aquaduct 360XT ( 圖1).
佢好似幾好, 全套包括360 排(Airplex pro), 3 x 120mm 扇 (Airstream 1200rpm max 24dbA), 6 x 溫度sensors, flow meter, shutoff valves, waterlevel indicator, Eheim 泵, reservoir with passive cooling, 喉, 咀, 濃縮coolant, 專門software for control...等), 唯一唔包係水冷頭+distilled water.
外型正 (配裸跑架仲更加型 ), 效能唔錯 (呢度有大解剖 review: ht tp://www.pcper.com/article.php?aid=554 ), 德國人d design + 手工都有水準 .
個software 控制型到爆! (圖2-7 呢d 只係一部分 software 功能)
似乎啱我呢d 新手用 (我只要揀個頭就得)
各ching們對呢個德語仔有乜評價? 請盡訴心中情. |
|
|