[分享] 原來空氣清新機都可以甘好玩

老婆話我成日在家中焊野, 吸埋D煙吾健康 , 本來想買呢隻吸煙儀, 但係走去睇過實物後佢有成個月餅鐵盒甘大個啊!!! 如果係電子廠當然無問題, 但係我的工作枱面已經無位了



好彩比我揾到呢隻個樣好Cute而且好細, 仲係12V DC供電所以可以由太陽能供電Arm晒我, 由電腦抽對12V出來亦得, 放係車度都得, 當然插AC火牛一定得



試用過的確吾錯可以介紹比各位, 至少老婆再無話有松香味



你地估下我會點對佢

到得我手就一定會比我拆開佢

[ 本帖最後由 Offer 於 2009-12-10 22:46 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

呢把扇原來的抽氣方向是後入前出,如果用來焊野時作抽烟用會很不方便,因此便要把抽氣方向由後入前出改為前入後出



只要用六角匙拆開四邊螺絲便可成個拆開











因為抽氣扇會有機會震動,因此廠家在四顆鏍絲上加了鏍絲膠,所以要拆出抽氣扇便要鉗或巴拿幫手



反轉把抽氣扇便可把風向改變



[ 本帖最後由 Offer 於 2009-12-24 19:37 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

嘈唔嘈??

TOP

i only use a 12cm case fan

TOP

原帖由 大魚兒 於 2009-12-10 21:52 發表
嘈唔嘈??


睇下你要求有幾高啦,我自已就覺得一般啦,如果係靜音就會無力,有力就會吾靜

TOP

原帖由 cal 於 2009-12-10 21:54 發表
i only use a 12cm case fan



我以前都係,不過有松香味






華輝貨$65

[ 本帖最後由 Offer 於 2009-12-10 22:32 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

TOP

原帖由 Offer 於 2009-12-10 21:56 發表



我以前都係,不過有松香味


978641

978662

華輝貨$65

支雞 CS-20?
好用?

[ 本帖最後由 lok418 於 2009-12-11 00:16 編輯 ]

TOP

聽講吸得多松香 會冇記性...

TOP

原帖由 lok418 於 2009-12-11 00:16 發表

支雞 CS-20?
好用?


Correct it is CS-20

好用 = 一般

TOP