我的水冷之暫定最終章(持續更新完成)

本帖最後由 H.M.LAM 於 2011-7-12 17:11 編輯

建議先看上集:http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
上次味買到DDC,今日買到la
圖:
IMAG0233.jpg
IMAG0235.jpg
大家請等等,最快今晚上機

本帖最後由 H.M.LAM 於 2011-7-12 10:36 編輯

經昨晚的制作
先把DDC固定在鋅鐡片上
IMAG0236.jpg
IMAG0237.jpg
再在電腦枱腳上鑽孔、上縲C固定在枱腳上
IMAG0238.jpg
IMAG0239.jpg
利用鋅鐡片把拆下來的2分鎖咀固定,2轉3分!
IMAG0241.jpg
IMAG0242.jpg
開始砌喉~
IMAG0240.jpg
IMAG0243.jpg
IMAG0244.jpg
水箱因加多左水,so 排氣果條都有水
IMAG0249.jpg
IMAG0245.jpg
IMAG0248.jpg

完成~
.
.
.
仲有一個問題.....
就係水箱問題,因上次受到質疑,so,我決定以圖解畫
IMAG0250.jpg

IMAG0246.jpg (44.03 KB)

IMAG0246.jpg

IMAG0247.jpg (41.41 KB)

IMAG0247.jpg

TOP

幾錢隻泵

TOP

回復 3# ken125111


    $545

我正好曬嫁la~好攰sleep 先,明日再post D photo 上泥

TOP

做得好師兄
聽日等睇你上機圖

TOP

係lee 個時候發post 堅失策
個個反曬工,塭人理下我都冇人

TOP

啲水0係個水箱入面咁似茄汁

TOP

回復 7# Yraedry

冇計la,小弟我窮丫,係用lee 隻coolant....
IMAG0227.jpg

TOP

回復  Yraedry

冇計la,小弟我窮丫,係用lee 隻coolant....
H.M.LAM 發表於 2011-7-12 11:28


OK 呀,用 UV 燈射射可能會有靚啲0既顏色?

TOP

回復 8# H.M.LAM


    我都用依隻  

TOP