EV23

本帖最後由 harakuma 於 2014-9-12 19:46 編輯

見到GORDON 介紹話有特價, 去睇下仲有冇貨,


去到中央田, 果然名乎其實, 係正高登1樓差不多正中央位置, 問完SALE哥哥, 有貨, 即過水攞貨走人,

人超多關係, 平時二十秒到樓梯口的距離用咗三,四分鐘先出到去, 如果唔係怕無得賣一定聽日先嚟

[attach]1233015[/attach]


[attach]1233017[/attach]
產地同外箱規格


[attach]1233025[/attach]

回復 1# harakuma

公喜樓主加入EIZO 大家庭
入左毒海都幾難返轉頭

TOP

本帖最後由 harakuma 於 2014-9-12 19:44 編輯

回復 2# awinds


thx呀, 因為你的評語我先買架,

其實毒海早就入咗, 我仲用緊NEC

TOP

話時話 我用左一日後有個少問題
佢個Presence Sensor 我要坐到正一正佢先唔會話冇人
坐唔正就時不時要同佢玩 揮手或者郁一郁
唔知係咪擺位問題 而且只要我坐過去電腦位個mon 就會自己醒
不論我電腦有冇開 開燈佢都會醒一醒

TOP

話時話 我用左一日後有個少問題
佢個Presence Sensor 我要坐到正一正佢先唔會話冇人
坐唔正就時不時要同佢 ...
awinds 發表於 2011-8-14 17:16


http://www.eizo.co.jp/support/do ... 313W-BManual-JA.pdf

參閱p25, 2-10有講可以on/off咗呢個功能,
呢個功能我覺得對office 用比較合適, 家用就唔用也罷, 你真係想用可以校manual-2

TOP

回復  awinds


thx呀, 因為你的評語我先買架,

其實毒海早就入咗, 我仲用緊NEC, 部拿拿奧比老豆上網用 ...
harakuma 發表於 2011-8-14 16:53

講真,我今和同事買完隻ssd後都去中田望過隻mon,
d色保持返eizo水準,3888冇買錯的,只係可惜16:9而冇HDMI!!

TOP

琴日買左今日先得閒試

記得之前睇過有師兄分享,
話EIZO同一般牌子MON放係一齊比較一眼就睇到好大分別
EIZO MON會好清好SHARP,普通MON就會好似有層霧係面咁
我就因為依個"清"字所以先試下EIZO

我將EV2333WH同屋企個CHEAP雞AOC MON(E2243FW2K)平放比較
D色靚好多,不過坦白講有D失望,如果講"清"分別不大
我都明始終依隻都係consumer-level,同CG系列果D一定冇得比

不過0死0光又睇唔到有偏色漏光,D色好正,黑色仲正,整體來講都滿意

TOP

真係好想同樓主講 你真係唔熟唔食

TOP

真係好想同樓主講 你真係唔熟唔食
bidbid1000 發表於 2011-8-14 22:08


c兄你未get到文章的深層含意

TOP

TN定IPS?

TOP