美水 Dell Venue 11 Pro (5130) 自行加 3G 模組

各位 11 Pro 用家,如自行買3 G 模,(Dell Wireless 5570 / 5530) 加上,你們覺得可行嗎?

5130沒人成功過
i5版就有人得

TOP

Z3770 又得吾得呢?

TOP

回復 1 #dragonsam

各位,請問有無教學網址,應該點整呀,我正想買I5板 11 pro, 謝謝

via HKEPC Reader for Android

TOP

留名學嘢!  

TOP

TOP

成功幫部機加裝4G模組..

1.jpg (69.66 KB)

1.jpg

2.jpg (147.38 KB)

2.jpg

TOP

回覆 7# hung616

你個4g咩band??香港兩個freq 都用到??

TOP

我係用PCCW ,其實我都係上網睇D人話用EM7355後來發現有張EM7305佢行
LTE : B1, B3, B7, B8, B20,好像pccw都有其中幾個所以買來試囉

TOP

回覆 7# hung616

強 !!!
我見圖補有得賣 , 但是否買番黎插上就得 ? Thanks !!

TOP