想搵人一齊讀systematic iPhone 程式開發及編寫課程

想搵人一齊讀systematic iPhone 程式開發及編寫課程, 因為兩人行一人價, 大家分擔學費, 有興趣請PM我, 謝謝.

(Sent from HKEPC iPhone app)

IOS8 行新programming language Swift, 有冇人會學舊野?

TOP

係有心學自學好似仲好~

TOP

有咩問題呢?學完7自學8唔得架?
有人教就叫無心學?自學就叫有心學?
講真,回應你地浪費我時間就真。

(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP

幾錢

TOP

本帖最後由 bbqaaq 於 2014-6-15 15:36 編輯
IOS8 行新programming language Swift, 有冇人會學舊野?
ntleung 發表於 2014-6-10 17:50



    你講得出呢句野, 証明你完全唔識寫iphone app呢個遊戲點玩

有咩問題呢?學完7自學8唔得架?
有人教就叫無心學?自學就叫有心學?
講真,回應你地浪費我時間就真。

(S ...
markyip126 發表於 2014-6-14 15:02



    人地好心俾意見你咁既態度
又証明你都唔知寫program呢個遊戲點玩

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  bbqaaq


    開口埋口話人唔識, 你咁醒, 咁識玩, 不如比D意見人仲實際過你係到扮哂野
同埋你講少D ...
一個男孩子 發表於 2014-6-15 16:05



    係啊, 我純料扮哂野嫁ja, 只不過係full time ios programmer 寫左3年咁大把, 都係初哥黎嫁ja

我唔係想講廢話, 係1,2樓果條友講野同態度有問題,我先忍唔住出聲, 3樓果位哥哥好心提佢自學好過搵人教, 當然係有原因, 但1樓果個咁既態度, 你想我點認真講"唔廢"既話?

好少係呢區睇野, 頭先路過睇唔過眼先講兩句, 真心估唔到呢到d 人咁鐘意搵交嘈

TOP

咁吋嘴都叫好心俾意見,咪搞gag啦師兄。
你求救既時候,人地無情情捅你兩刀,你還拖,好正常,你話還拖果件暴力,老實講我真係諗唔明個logic點黎,師兄你咁有批判性不如解釋下。
無錯寫左3年app一定好有經驗,不過就算你再叻,睇完你講野我諗無乜人打算問你意見要你請教。
識唔識寫app事小,識唔識做人事大。

(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP

咁吋嘴都叫好心俾意見,咪搞gag啦師兄。
你求救既時候,人地無情情捅你兩刀,你還拖,好正常,你話還拖果件 ...
markyip126 發表於 2014-6-15 22:51



    我認我第一個post 真係明出口串你, 因為我真心睇唔過眼
2樓巴打廢up, 我同意, 3樓巴打真心係認真回你+態度正常, 佢咁講係原因既
但好人既意見, 你咁都要當人"捅你", 我無話可說
講緊既係態度問題, 唔係乜邏輯問題, 係有人真心俾意見你都一野車埋去, 話我唔識做人, 你諗下你自己有冇怪錯人先(3樓巴打)?

懶得講落去, 你繼續努力搵人報course啦, 加油努力啦

TOP