markyip126 當前離線
初級會員
ntleung 當前離線
TOP
idleman 當前離線
進階會員
tongziv 當前離線
bbqaaq 當前離線
IOS8 行新programming language Swift, 有冇人會學舊野? ntleung 發表於 2014-6-10 17:50
有咩問題呢?學完7自學8唔得架? 有人教就叫無心學?自學就叫有心學? 講真,回應你地浪費我時間就真。 (S ... markyip126 發表於 2014-6-14 15:02
一個男孩子 當前離線
Banned
回覆 bbqaaq 開口埋口話人唔識, 你咁醒, 咁識玩, 不如比D意見人仲實際過你係到扮哂野 同埋你講少D ... 一個男孩子 發表於 2014-6-15 16:05
咁吋嘴都叫好心俾意見,咪搞gag啦師兄。 你求救既時候,人地無情情捅你兩刀,你還拖,好正常,你話還拖果件 ... markyip126 發表於 2014-6-15 22:51