依家賣街既e8500唔加電上3.8難唔難?

如題, 如果e8400上3.6又得唔得呢
thx

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 賓尼._. 於 2009-8-25 01:02 發表
我以前E8400唔加電直上3.8

我知以前得, 但依家賣街既e8500得唔得呢

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 賓尼._. 於 2009-8-25 01:14 發表

依家就真係唔知

依家係咪得返e0賣?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 賓尼._. 於 2009-8-25 01:20 發表

yep

咁e0好超定c0好超?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 賓尼._. 於 2009-8-25 01:28 發表
must be e0

遲下買返粒玩長行400x8.5先

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP