hpkpk123 當前離線
唔用SSD嘅電腦都係搵笨
進階會員
賓尼._. 當前離線
售ASUS P6T主機板
Banned
TOP
原帖由 賓尼._. 於 2009-8-25 01:02 發表 我以前E8400唔加電直上3.8
原帖由 賓尼._. 於 2009-8-25 01:14 發表 依家就真係唔知
原帖由 賓尼._. 於 2009-8-25 01:20 發表 yep
原帖由 賓尼._. 於 2009-8-25 01:28 發表 must be e0