電壓問題

小弟用緊粒E4500
想試超333*9
但一直都唔得, Orthos 每次都係2分半左右就error

唯有用住333*8先
而家想加少少電再試
但發現用software 睇個電壓有d 怪
用cpuz/HWMonitor 睇就係1.76v @idle / 1.60v @full load
CoreTemp/RM CPU Clock 就 1.1875v @idle / 1.325v @full load
底板度就係寫住normal CPU voltage 1.325v (用緊GA-P31-DS3L)
咁到底我應該係BIOS 度set voltage 做幾多?

有師兄可以指點一下嗎?

TOP

你 BIOS 度用 AUTO,重启再入 BIOS 睇。BIOS 肯定显示得准的。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 3# 的帖子

但如果BIOS 用Auto 行333 * 9 會唔穩定喎...
點set 好d?

TOP