於寒冷地方保養電池

如果我去到個地方得幾度甚至零下幾度,有乜方法保養電池?
因為我之前去完得幾度的地方,死左代用電.但係又未必買到原廠電,好麻煩.

聽人講過要保暖,咁係咪要買暖蛋?團購呢隻岩唔岩?
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1

唔該晒~

買暖包好過講真

TOP

其實我無用過呢D野,暖包有無得reuse架?同埋去邊度睇?

TOP

你用邊個品牌既電池?
nikon零下十幾度還可正常用(不保暖也沒事),低過零下廿度就....

TOP

咁鬼凍舊電未死人都死
上次我影左30分鐘就定唔順
0下幾度咩都冇用都ok

TOP

Canon 一凍d就唔掂.....nikon 零下十幾度都冇事....

TOP

原帖由 008325 於 2008-12-1 09:11 發表
Canon 一凍d就唔掂.....nikon 零下十幾度都冇事....


點解上次帶G5 (BP511)去哈爾賓零下1XC都掂嘅?

TOP

原帖由 westkenny 於 2008-12-1 09:43 發表

點解上次帶G5 (BP511)去哈爾賓零下1XC都掂嘅?


係啦, 我上立山(零下12度左右啦) 部300D+BP511都冇乜問題喎~

Rice

TOP

粒原廠電無事呀,代用電唔得嘛.
舊DC又唔知去邊到買原廠電.

TOP

原帖由 riceking 於 2008-12-1 11:11 發表


係啦, 我上立山(零下12度左右啦) 部300D+BP511都冇乜問題喎~

Rice

我部Canon試過零下18度無問題呀

TOP