nstars 當前離線
中級會員
bobbylwl 當前離線
蒼藍的憂鬱
進階會員
TOP
progress 當前離線
chun__:) 當前離線
008325 當前離線
westkenny 當前離線
特級會員
原帖由 008325 於 2008-12-1 09:11 發表 Canon 一凍d就唔掂.....nikon 零下十幾度都冇事....
riceking 當前離線
原帖由 westkenny 於 2008-12-1 09:43 發表 點解上次帶G5 (BP511)去哈爾賓零下1XC都掂嘅?
T12 當前離線
豬西大火雞 (^_^!!)
原帖由 riceking 於 2008-12-1 11:11 發表 係啦, 我上立山(零下12度左右啦) 部300D+BP511都冇乜問題喎~ Rice