kaon 當前離線
初級會員
laughing 當前離線
進階會員
早幾日係籠底找返張毛卡返來 但發現佢好似用唔到 又唔俾升四豬 又唔俾買流量包 唔知我係咪做錯呢? 係咁出: ... kaon 發表於 2015-4-2 00:13
TOP
suiyan 當前離線
回覆 kaon 每逢每月1號都係出單日. 做唔到增值服務. suiyan 發表於 2015-4-2 00:26
QoQ 當前離線
中級會員
cfpang 當前離線
今日係二號 岩岩再試仲係咁... 唔通鎖左卡? 唔開流量包又無得上網..... kaon 發表於 2015-4-2 09:25
naxingxiao 當前離線
mdws2002 當前離線
Moderator