Creative Zen and Zen MX

之前creative出過zen, 之後又再出Zen MX
我就試下將zen mx個firmware入落zen度
但係唔work......

zen跟機個media explorer一向都唔好用, 見佢新出左個叫Creative Centrale
但又無話support zen, 最多只係zen mx
我心諗兩部機咁似, 就dl zen mx個version試下比zen用
一試之下得左, 好用過media explorer. 以後都可以唔用media explorer lu~

media explorer is not stable

TOP