kimball 當前離線
中級會員
gchanccw 當前離線
14“9 Mon 幾時先有借口換~.~
TOP
原帖由 kimball 於 2009-7-22 00:08 發表 Turbo V軟件
原帖由 gchanccw 於 2009-7-22 00:20 發表 甘樣方便好多,技+要Boot機先有麻煩死,不過AMD板唔知有無Turbo V 如果AMD有Turbo V,就有d沖動去換塊玩玩
Jacky_Wong 當前離線
進階會員
原帖由 Jacky_Wong 於 2009-7-22 00:39 發表 你諗住用呢個電壓黎長行?
多毛 當前離線
不搞超頻
Banned
原帖由 多毛 於 2009-7-22 00:58 發表 Asus X58 一般都要用比較高電壓,QPI/VTT、IOH 都會比較高,但確實唔知 D 電去左邊,同埋電壓下比其他版溫度係低好多,所以數字上較高都唔洗咁驚。
casp3r 當前離線