P6T-D V2 終於上到4G + 4000 uncore

多謝各位師兄
呢塊板要上4G + 4000 uncore真係好難
試左3~4日先試到
以下係經燒機50分鐘依然運作正常既設定
有呢塊板既朋友仔可以參考一下

good job

原來牙石可以直接調RAM電

TOP

Turbo V軟件

TOP

原帖由 kimball 於 2009-7-22 00:08 發表
Turbo V軟件


甘樣方便好多,技+要Boot機先有麻煩死,不過AMD板唔知有無Turbo V

如果AMD有Turbo V,就有d沖動去換塊玩玩

TOP

原帖由 gchanccw 於 2009-7-22 00:20 發表


甘樣方便好多,技+要Boot機先有麻煩死,不過AMD板唔知有無Turbo V

如果AMD有Turbo V,就有d沖動去換塊玩玩

sure la~~

TOP

你諗住用呢個電壓黎長行?

TOP

原帖由 Jacky_Wong 於 2009-7-22 00:39 發表
你諗住用呢個電壓黎長行?


唔知算唔算好危險

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 多毛 於 2009-7-22 00:58 發表
Asus X58 一般都要用比較高電壓,QPI/VTT、IOH 都會比較高,但確實唔知 D 電去左邊,同埋電壓下比其他版溫度係低好多,所以數字上較高都唔洗咁驚。

嚇得我
唔該師兄

TOP

原帖由 多毛 於 2009-7-22 00:58 發表
Asus X58 一般都要用比較高電壓,QPI/VTT、IOH 都會比較高,但確實唔知 D 電去左邊,同埋電壓下比其他版溫度係低好多,所以數字上較高都唔洗咁驚。

uncore voltage 無得直接去較 其實係關邊幾項電壓事呢? ?

[ 本帖最後由 casp3r 於 2009-7-22 01:45 編輯 ]

TOP