FungHK 當前離線
中級會員
TOP
vood2 當前離線
進階會員
回復 vood2 未用過,,,不過應該唔難用既,,, FungHK 發表於 2011-9-26 21:43
只要好唔出Link 叫人走去其他 forum , 都可以當約戰 post chow1001 發表於 2011-9-26 20:40
Erick 當前離線
特級會員
chow1001 當前離線
世界懶人協會會長
Moderator
英國EA討論區已經有人在下載BF3 測試版 我地亞洲地區真落後 ... vood2 發表於 2011-9-26 21:44
the UK 27 Sept? chow1001 發表於 2011-9-26 23:22
根據入邊D人講有某D人因為租賃左BF3 排名伺服由租賃伺服公司提供比佢地優先下載KEY 依家全世 ... vood2 發表於 2011-9-26 23:58
around 27/9 @ 8PM will launch (HK time) chow1001 發表於 2011-9-27 10:13