我每次都做最少20件 好少會蝕
不過我只做6性裝
最貴過件賣完淨袋3400萬
有幾件俾左隊友用都值2000萬+
一次 ...
nick_yip 發表於 2012-6-29 15:03


嘩,又學到嘢了

TOP

開隻遠程刷裝你會輕鬆D

TOP

只有整6 屬性先有著數
6屬性手套既書最貴,AH成千萬
但係整到一隻有攻速,爆撃,爆傷3合一時,到時可以買多幾本

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

60以上拆件賣錢
以下既直接NPC

TOP

你哋就好啦,一早就執到啲好嘅武器/裝備,我到咗60lvl都係用緊把5xxdps嘅爛鬼棒,inferno嘅act1 elite又打 ...
mini_z_racer 發表於 2012-6-29 18:31


我係用緊7xx dps既武打緊act 3喎, 你打唔到act1係唔夠防, 唔夠甲, 唔夠攻.

TOP

4屬性裝..整唔整都罷...

要整就整六屬...在唔係就賣材料賣到你有第一桶金:D

好好賣架

TOP

回復 13# wlmak
6 屬書邊度打架?

TOP

我反而想知, 某item原本只整到magic, 點先可以令blacksmith整到rare級
因為legendary同set都係要搵plan先會有, 咁rare呢?

btw, 係blacksmith整野我預左同gambling一樣,都係博一博
如果咁易俾人整到正野, 咁仲邊有人去farming, D mf裝都唔駛要

TOP

絕對同意了,我就係呻緊而家樣樣都天價下,我呢個窮鬼為有去public game搵人一齊打。

TOP