walarin 當前離線
中級會員
TOP
rockie577 當前離線
進階會員
dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
回覆 dom 我反而覺得Black Ops 3個故事寫得唔錯 第一次玩完全唔知佢個故事想點, 但係睇左人地寫D解說先明 ... walarin 發表於 22-4-2017 09:25 PM
pigmich 當前離線
回覆 Umaru 聽你咁講有啲興趣,不過唔知宜家搵唔搵得返XD 以前玩1942同MOH已經覺得更正,如果搵得返COD1, ... 鋼練 發表於 2017-4-22 13:52
鋼練 當前離線
rion 當前離線
takayo72 當前離線
路人甲
Banned
燕飛 當前離線