提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

哩隻野係咪只能對戰, 無故事?

TOP

買左,玩左幾玩就暫時冇玩,遊戲畫面唔算差,都係玩對戰。
一向冇留意星球大戰,都唔知搞乜,引唔起自己興趣玩。
追開星球大戰D人,應該會投入好多。

TOP

pc version, 你根本搵唔到人連線

TOP

一般星戰迷,都係老餠多,都係迷番70s~80s頭那三套片,因當時套片特技給人好震撼嘅感觉。後生一輩係睇星戰前傳三套的年代,那三套前傳唔太吸引,因此後生唔會咁着迷星戰系。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 hpdeskjet3325 於 2017-10-16 15:31 編輯

上个月 星戰battlefront得分仲有差不多双倍加分,勁快up level.
可能要培养一批新人興趣,或會玩星戰II.

TOP

本帖最後由 akitohk 於 2017-10-16 15:39 編輯

搵到對手?

16年Q2時, 我玩打ATAT 個隻攻防戰
keep住都搵唔到人開唔到局
之後已uninstall

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP