貴就賣 平就拆 1.3K以上賣NPC 1.3K 以下拆左佢 貴野就囉去AH賣

TOP

回復 10# mini_z_racer


    我60左好耐,只去到INFERNO ACT3, .但我最多都只用過7XX WEAPON, 而家FARM INFERNO ACT 1 只用2把61x 單手,兩手武好平jer wor,   (美服)

TOP

對於 D 垃圾 legendary,我反而唔知點搞好。

TOP

我反而想知, 某item原本只整到magic, 點先可以令blacksmith整到rare級
因為legendary同set都係要搵plan先會 ...
-SHiN- 發表於 2012-6-29 23:52



搵plan先整到rare級

TOP

回復  wlmak
6 屬書邊度打架?
HotB 發表於 2012-6-29 23:25

有運既踢罐都會跌

TOP

我反而想知, 某item原本只整到magic, 點先可以令blacksmith整到rare級
因為legendary同set都係要搵plan先會 ...
-SHiN- 發表於 2012-6-29 23:52

依家D野整平過打....:D

TOP

回復 25# wlmak
睇黎我一世都打唔到
呢度有冇ching 想交換plan 呀?
我有2本多左出黎,不如大家交換

TOP

回復 8# awinds


   我大部份設計圖都係拍賣場買返黎

TOP

回復  nick_yip
3400萬
咩裝咁犀利?
HotB 發表於 2012-6-29 17:58



    134力 169體 70+全抗 4-6暴 係咁上下 唔係好記得
依家有可以賣到過億...

TOP

回復 29# nick_yip
犀利..我都未出過d 2個過150屬裝

TOP