jerrychan0610 當前離線
UPLAY ID : happy.together
進階會員
卡支持問題吧.. 樹下乘涼 發表於 2019-3-30 09:18
TOP
sum888 當前離線
樹下乘涼 當前離線
你意思是我張顯卡唔支持DX12? jerrychan0610 發表於 2019-3-30 11:00
chriskbchan 當前離線
Shadowfax
hksubway 當前離線
中級會員
回覆 樹下乘涼 其實我DX11 同DX12都試過CRASH, 用落真分唔出邊個有優勢啲 ... hksubway 發表於 2019-4-1 15:53
bhkk00 當前離線
ernesttsim 當前離線
回覆 bhkk00 之前8GB RAM 成日CRASH,加到16GB未試過。 用DX12 ernesttsim 發表於 2019-4-8 22:38