卡支持問題吧..
樹下乘涼 發表於 2019-3-30 09:18



   你意思是我張顯卡唔支持DX12?

TOP

本帖最後由 sum888 於 2019-3-30 18:41 編輯

較大系統分頁冇咁疾

TOP

你意思是我張顯卡唔支持DX12?
jerrychan0610 發表於 2019-3-30 11:00



    一係你試下裝DX WEB庫睇睇..

TOP

你意思是我張顯卡唔支持DX12?
jerrychan0610 發表於 2019-3-30 11:00



    係咪未update GPU driver?

TOP

回覆 18# 樹下乘涼


    其實我DX11 同DX12都試過CRASH, 用落真分唔出邊個有優勢啲

TOP

回覆  樹下乘涼


    其實我DX11 同DX12都試過CRASH, 用落真分唔出邊個有優勢啲 ...
hksubway 發表於 2019-4-1 15:53



    我行DX11大約6000分...DX12大約8000分....真係差好遠的....
個人覺得TD2真係DX12做得唔錯

TOP

有人講dx12間中會疾一疾係因為win10有部份ram保留咗做系統standby memory
如果本身多ram都冇咩問題
我測試16gb ram hold咗4gb ram
開完game 就0咗
強制將standby memory release會有效改善

via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)

TOP

回覆 28# bhkk00
之前8GB RAM 成日CRASH,加到16GB未試過。
用DX12

TOP

回覆  bhkk00
之前8GB RAM 成日CRASH,加到16GB未試過。
用DX12
ernesttsim 發表於 2019-4-8 22:38

原來關ram事,唔怪我無卡一卡畫面呢啲事 ,因為有32gb

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)

TOP

回覆  bhkk00
之前8GB RAM 成日CRASH,加到16GB未試過。
用DX12
ernesttsim 發表於 2019-4-8 22:38

唔係crash
係間中疾一疾

via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)

TOP