原帖由 leunglung 於 2005-11-26 11:59 發表

唔知,我未用過
不過我念用黎幫你架車除消一個X

我岩岩試完﹐都好似冇除消過X喎

TOP

想問下career入面d U套件係咪無n2同埋brake?

TOP

原帖由 leunglung 於 2005-11-26 11:45 發表
唔知點解我玩完一個比賽之外,我架林寶突然有4粒星,仲要係無比警察追過


我都試過咁樣

TOP

我想問下......呢隻game係唔係有PC版,,,,,是的話正版要多少錢???

TOP

原帖由 Ming少 於 2005-11-26 13:54 發表
我想問下......呢隻game係唔係有PC版,,,,,是的話正版要多少錢???

我地而家玩的係PC版,另外都有PS2同XBOX版,正版大約280,有個大鐵盒比埋你

TOP

宜家有得online咪呀?????

TOP

右下 個x 會無la la 冇左,
我試個比人拉個一次, 跟住比$$ 之後有個x , 之後 過左一陣 佢自己冇左

TOP

Carrera GT
真係幾快下



[ 本帖最後由 賣火柴的小男孩 於 2005-11-26 17:30 編輯 ]

TOP

我既新寵兒

TOP

有冇人知巴士站可以點 evade ?
我淨係試過 5 個火時响上面唔俾佢捉
但係又走唔到

TOP