Micro$oft 大把錢燒唔怕
dom 發表於 2022-1-18 23:24

ms 剩係買角色,自己再開發或亂入自己 d 遊戲
放入 game pass 任人玩引人都應該賺番

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

ms 剩係買角色,自己再開發或亂入自己 d 遊戲
放入 game pass 任人玩引人都應該賺番

via HKEPC IR Pro 3 ...
bobopig 發表於 2022-1-19 22:27


唔計元宇宙佈局點賺番
高過任天堂市值,大佬

TOP

本帖最後由 ki_cat 於 2022-1-19 22:41 編輯
Microsoft 點會無
淨係收商用客月費 Office 365 無限cont 同 Windows  license 都夠撐喇
第日佢其下既gam ...
dom 發表於 2022-1-19 21:17


其實,依家俾我感覺似當年唐唐換英英.
一班人高高興興趕走個濕9,換個仲賤既落去,咁就玩完.

TOP

本帖最後由 kofz 於 2022-1-20 12:00 編輯
Micro$oft 大把錢燒唔怕
dom 發表於 2022-1-18 23:24

帳面上有1300億美金 cash 燒

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)

TOP

d 錢好似無限咁.... 係咁燒.... 真係搵得返黎?
特別係今時今日的 Activision Blizzard... 仲有多少新野的 e ...
IanW 發表於 2022-1-19 09:20

基本上代代 office + Windows 都賺大錢

Android 每年專利費收到最少廿億美金

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)

TOP

都唔知好事定壞事. 天價收購, 賺唔賺得返?
AMDEX 發表於 2022-1-19 10:03

打擊對家 sony先係重點

衰得過 m$大把金

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)

TOP

COD年年賣成千萬隻,已經對SONY最大打擊.

最大影響就係全世界都知MS會不計成本霸佔市場
你用遊戲角度唸唔值 ...
ki_cat 發表於 2022-1-19 13:41

亞洲市場因為有日廠支持

Ps先會佔優

如果 m$又收購笨大+se就唔同講法。。。。

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)

TOP

本帖最後由 ki_cat 於 2022-1-20 12:34 編輯
亞洲市場因為有日廠支持

Ps先會佔優

如果 m$又收購笨大+se就唔同講法。。。。

via HKEPC IR Extreme 4 ...
kofz 發表於 2022-1-20 11:58


咁樣連老任都半收皮.老任唔係無敵.主機一樣輸過幾次.
同埋日本唔係排外,只係環境同出面唔同有適應問題,
內部缺競爭,外國只要適應左就勢如破竹.
IPHONE收唒日系手機同原神廢萌輸出全地球.
遠至PC98被收皮.


打擊對家 sony先係重點

衰得過 m$大把金

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
kofz 發表於 2022-1-20 11:56


MS又無咁變態,SONY出幾隻上XGP
或者 PS5上XGP,應該都仲有狗餅你食
好似電影跟MARVEL搵食.

逼到同其他巨頭合作.仲麻煩.

TOP

我又諗起鄭子誠個段"有錢可以為所欲為"

TOP

BZ已經夠HI,呢家加埋MS,真係HI上HI

TOP