本帖最後由 ki_cat 於 2022-1-20 12:34 編輯
亞洲市場因為有日廠支持
Ps先會佔優
如果 m$又收購笨大+se就唔同講法。。。。
via HKEPC IR Extreme 4 ...
kofz 發表於 2022-1-20 11:58 
咁樣連老任都半收皮.老任唔係無敵.主機一樣輸過幾次.
同埋日本唔係排外,只係環境同出面唔同有適應問題,
內部缺競爭,外國只要適應左就勢如破竹.
IPHONE收唒日系手機同原神廢萌輸出全地球.
遠至PC98被收皮.
打擊對家 sony先係重點
衰得過 m$大把金
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
kofz 發表於 2022-1-20 11:56 
MS又無咁變態,SONY出幾隻上XGP
或者 PS5上XGP,應該都仲有狗餅你食
好似電影跟MARVEL搵食.
逼到同其他巨頭合作.仲麻煩. |