原帖由 questionman 於 2005-11-27 18:58 發表


你玩完之後
有冇幫架車 print or select 另一架車揸呀 ?

有呀!
不過架m3冇得upgrade performance !

TOP

原帖由 cmhd 於 2005-11-27 19:05 發表

有呀!
不過架m3冇得upgrade performance !


玩多次後 e+ 冇事 lu

之前都有人講過冇得 upgrade
係就係慢過其他車
但係好似幾好撞

TOP

原帖由 syss7202 於 2005-11-27 16:24 發表
例如blacklist#8架車係中間o個格~咁blacklist#7架車就係最左o個格~blacklist#6架車就去番最右o個格~確實位置我唔記得la~不過似乎咁推 斷係冇錯

我測試過﹐發覺呢個推斷係唔一定岩ge﹐只係你好彩姐

TOP

打到#4...有冇人咁好彩抽中架癲車=.=
佢可以放我4KM=.=|||
但係我出去再打過就正常返...

TOP

原帖由 ken22098 於 2005-11-27 20:40 發表
打到#4...有冇人咁好彩抽中架癲車=.=
佢可以放我4KM=.=|||
但係我出去再打過就正常返...

邊架癲車?

TOP

原帖由 cmhd 於 2005-11-27 21:01 發表

邊架癲車?

I wnat to know too~~~

TOP

原帖由 tony405e 於 2005-11-27 13:27 發表

blacklist#4

係唔係一定有????

TOP

原帖由 ken22098 於 2005-11-27 20:40 發表
打到#4...有冇人咁好彩抽中架癲車=.=
佢可以放我4KM=.=|||
但係我出去再打過就正常返...

我抽中左呀嘜好難抽中架咩

TOP

原帖由 最愛指數 於 2005-11-27 21:16 發表

係唔係一定有????

唔係﹐要你夠錢買至得

TOP

原帖由 tony405e 於 2005-11-27 18:35 發表
岩岩我打完blacklist#4抽中架拎佢去改完

補番張相先

TOP