cmhd 當前離線
http://
進階會員
原帖由 questionman 於 2005-11-27 18:58 發表 你玩完之後 有冇幫架車 print or select 另一架車揸呀 ?
TOP
questionman 當前離線
中級會員
原帖由 cmhd 於 2005-11-27 19:05 發表 有呀! 不過架m3冇得upgrade performance !
tony405e 當前離線
✎ⓣⓞⓝⓨ➃☼➄ⓔ
長老會員
原帖由 syss7202 於 2005-11-27 16:24 發表 例如blacklist#8架車係中間o個格~咁blacklist#7架車就係最左o個格~blacklist#6架車就去番最右o個格~確實位置我唔記得la~不過似乎咁推 斷係冇錯
ken22098 當前離線
原帖由 ken22098 於 2005-11-27 20:40 發表 打到#4...有冇人咁好彩抽中架癲車=.= 佢可以放我4KM=.=||| 但係我出去再打過就正常返...
scc208 當前離線
原帖由 cmhd 於 2005-11-27 21:01 發表 邊架癲車?
最愛指數 當前離線
原帖由 tony405e 於 2005-11-27 13:27 發表 blacklist#4
原帖由 最愛指數 於 2005-11-27 21:16 發表 係唔係一定有????
原帖由 tony405e 於 2005-11-27 18:35 發表 岩岩我打完blacklist#4抽中架拎佢去改完