原帖由 cmhd 於 2005-11-29 00:05 發表
有賊呀~~~~~~

得番個殼

TOP

原帖由 cmhd 於 2005-11-29 00:05 發表
有賊呀~~~~~~


wtf

TOP

原帖由 cmhd 於 2005-11-29 00:05 發表
有賊呀~~~~~~

我諗係display問題姐﹐而唔係有賊

TOP

原帖由 tony405e 於 2005-11-29 18:46 發表

我諗係display問題姐﹐而唔係有賊


冇交罰款俾差佬囉轆去賣

TOP

原帖由 煙神 於 2005-11-29 19:04 發表


冇交罰款俾差佬囉轆去賣

咁都俾你諗得出

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我打左密碼入左隱藏關
但係D電腦好明顯作弊
係高速公路撞哂車
五秒間以神速追過來
保持200幾KM WO
玩左幾次,好不容易先WIN到
但係都值得
幫我改哂所有車

TOP

原帖由 KeViN 於 2005-11-29 19:11 發表
點樣由mph轉去km/h-_-
好唔慣....


setting中間個cxxx同sxxxx轉
總之係中間既

TOP

原帖由 tony405e 於 2005-11-29 18:46 發表

我諗係display問題姐﹐而唔係有賊

連個車殼都...........

TOP

原帖由 cmhd 於 2005-11-29 19:18 發表

連個車殼都...........

咁就真係好慘喎

TOP