[HKEPC]Goose

medic

msn : kenlau001@hotmail.com

TOP

EPC name : UPS
BF2 name : Kieslowski 6_9
MSN : ups_hk@hotmail.com

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

[HKEPC]K.FeliX

通常用突擊兵或補給兵,但其實用咩兵種都係睇情況~

MSN: kobarry@msn.com

ICQ: 159843207

[ 本帖最後由 K.FeliX 於 2005-6-25 05:22 編輯 ]

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

add me plz

BF2 name : striker@bf<---sorry...when type name dunno there is a epc team
epc name: striker@epc

ICQ 155167240
MSN tom_li_lcs@hotmail.com

forces use chopper, jets, special force and medic

TOP

唔用正板果D join 唔join得ga

TOP

仲玩緊demo
join唔join得

TOP