jasonchan424 當前離線
中級會員
有。2013 年 Haswell 出台既差唔多時候,就到 Ivy Bridge-E 登場。 Puff 發表於 2011-9-5 20:45
TOP
albert_ma 當前離線
進階會員
Source? jasonchan424 發表於 5/9/2011 21:26
Puff 當前離線
Source? jasonchan424 發表於 2011-9-5 21:26
只係推測......sb-e都未出點會咁快有ib-e既消息 albert_ma 發表於 2011-9-5 21:33
Speculated by the Intel Tick-tock Model. The platform name of Ivy Bridge-EX is Brickland, leaked by ... Puff 發表於 2011-9-5 21:40
咁即係冇Ivy Bridge-E. jasonchan424 發表於 2011-9-5 21:46
我只知道從 Nehalem, Westmere 到 Sandy Bridge 都有 EP 同 EX variants. 其中 Desktop i7 Enthusiast Hig ... Puff 發表於 2011-9-5 22:05
dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
[N.H.K]anime 當前離線
回復 dom 真係得B2....咁等明年C0好了 [N.H.K]anime 發表於 7-9-2011 01:37 PM