mclarenfung 當前離線
ACOUSTIC 先係皇道
進階會員
DELAY DELAY DELAY 趁 Socket FM2 未出 賣走塊 Crosshair V 算啦 dom 發表於 2011-9-7 13:44
TOP
dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
唔係WOR BIOS FIRMWARE 0705 幾好超.. mclarenfung 發表於 7-9-2011 01:53 PM
等極都無 U 擺係度 真係不停跌保用 睇個衰樣 Bulldozer 係咁 Delay 應該真係肥龍 Launch 翻版 當年肥龍 ... dom 發表於 2011-9-7 13:55
uwantwant 當前離線
回復 albert_ma amd要同intel鬥跟本係天方夜譚 mo 發表於 2011-9-5 00:36
stock86c 當前離線
中級會員
liangsuilong 當前離線
Puff 當前離線
if so , why are they saying still launch at 26 Sep ? stock86c 發表於 2011-9-7 14:57
albert_ma 當前離線
貌似係 12 Sep NDA 解禁,我只知道 12 Sep AMD 會有 Event,而且表明會有 historical announcement。 由於 ... Puff 發表於 7/9/2011 17:57
if so , why are they saying still launch at 26 Sep ? stock86c 發表於 7-9-2011 02:57 PM