~蜜蜂~ 當前離線
進階會員
問題係個勢越黎越似 早幾年 Phenom Launch 咁鬼樣 係咁 Delay 出 最後出左黎 ........9850 係咩料 對住 ... dom 發表於 2011-8-28 20:00
TOP
matthew1130 當前離線
tuyylihk 當前離線
albert_ma 當前離線
AMDelay 唔該HD7000準時係Q4,唔係樣樣野都Delay係咁先啦... tuyylihk 發表於 28/8/2011 20:14
必殺技 當前離線
vsp 當前離線
ktt160 當前離線
花生巳經所剩無幾了 必殺技 發表於 2011-8-28 20:15
kklaw286 當前在線
長老會員
kyip 當前在線
中級會員