回復 9# usei


    我都係咁話...早出賺左一水先...到amd出真係超過690既再出張690+/ex再賺多水.....

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

104x2.....
姐係都係冇DX11.1= =?
132003hk 發表於 20/4/2012 12:16


680 有11.1

TOP

what??
turth 發表於 20/4/2012 12:19


呢張係改圖黎

TOP

7990比690強呢樣野唔係太睇好
680已經比7970強,係睇反果個sli同cf既效率問題
e+7990應該係解決緊果個tdp既問題(一樣係老問題)
690都應該係因為tdp好易控制既關係,咁易出
所以我對690睇好d~

TOP

比我都係買690

TOP

都係出左先再講吧

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

唔知幾時出呢

TOP

唔知幾時出呢X2

TOP