提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

will there be a "START" button....

TOP

剛用熟了windows 8.1...佢又出win9...

TOP

咁win8.1又要新安裝升上去...?

TOP

有小小回复以前win7果時

TOP

感覺有點不倫不類
有D用metro UI既style 有D又win7 style
好唔一致

TOP

希望 MS 嗰班 designer 記得帶個腦返工,唔好再整舊垃圾出唻然後比人鬧爆先左改右改。

TOP

快D出預覽版啦 白老鼠又有咩所謂

TOP

等白老鼠^^

TOP

又出新野, 遲下又逼人換OS

TOP