良率無可能高......留名睇下有幾多DOA

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 13# EVIS


N卡本身就系冷氣   

TOP

其實點解唔直接用14nm FinFET,Samsung整得唔錯啊,到時溫度肯定低好多

TOP

J到成地都係

TOP

回覆 14# wayne1320

聽人講拎隻手去觸摸運行中既N卡會極速凍傷隻手

TOP

回覆  wayne1320

聽人講拎隻手去觸摸運行中既N卡會極速凍傷隻手
kai魂” 發表於 2015-6-4 01:18



摸過啦,張inno 980(not ichill),好似去到80度,唔係,應該係-80度,摸左落去塊背板度,即刻出晒水,凍到要用番A卡中和番D寒氣

TOP

回覆 18# tompkyou

正!好擔心做冷氣搵食果班人!!,

一張980通左電即刻冰天雪地

TOP

本帖最後由 wayne1320 於 2015-6-3 18:35 編輯

回覆 18# tompkyou


980 已經去到咁既級數
Titan x 一定-100幾 200度
A卡真系要爭氣d 整張製冷卡出黎

TOP