N年前嘅 1.2G 系列成鬼日壞後就冇再用過死鷄

TOP

本帖最後由 kinsang_lee 於 2016-2-5 18:10 編輯

WD路過恥笑
由80GB用到2000GB都係WD,死過一隻綠500G,以後用藍/黑就冇死過
Capture.PNG
ps:80GB仲喺後備機服役
Capture2.PNG

TOP

我都係seagate既受害者

TOP

10年隻WD BLACK 由我做OS DISK到換左SSD做SAVE DATA同BT都仲健在

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

未用過死雞,睇完呢篇嘢之後,將來肯定唔會用

TOP

自從隻750G企業板用不到1年就壞了
之後就沒有再用過死雞了

TOP

本帖最後由 sum888 於 2016-2-5 22:22 編輯

我都係,一個保幾日隻3TB 就認唔到,正一垃圾
反而隻WD黑版640G 仲未壞
都用在好多年了 仲可以繼續用黎BT真係真係貴有貴用

TOP

咁大Q鍋 我屋都用雞雞 得一隻在代理換返黎的1TB WD(因用咗大半年就放埋左一邊成兩個月就壞) 死雞兩三年前都死過三四隻,希望依家D生生性性啦

TOP

其實睇型號
ST3000DM001 = 伏,買4隻全部1年後有bad sector
而家用緊ST4000VN000,用左年幾咩事都冇
仲有買過WD30EFRX,買左4隻,其中一隻3個月有Bad Sector (應該買返黎果下已經有問題)

TOP