Larrabe 好似無 built-in management cores。呢粒似㗎仔PEZY個粒。6 MIPS (management) cores + 2048 cus ...
Stiggy930 發表於 2020-8-23 16:26


所以咪話 intel CPU "+" 加速卡囉, 整套機一齊

TOP

本帖最後由 skywalker167 於 2024-2-1 08:26 編輯

DELDELDELDEL

TOP

光刻機就算28nm也要到2021年才能交到貨
就更別想22nm了
基本會走上日本的老路吧
硬件軟都一起封殺
除美國外還強拉盟友一起封
第二本就是原罪
日本就在旁邊居然都不知道汲取教訓

TOP

龍芯買斷的mips指令集應該員只有r3版本,r5仍然是要定期續,r6同之前的版本又不兼容,用既廠商唔多,只開源左一段短時間後,又閉源了。龍芯的新指令是什麼,效能等都要等新cpu出來和龍芯公開指令集細節才有答案,現在都係得知吹字。

而家老尾打壓中國半導體,中國生產應超級電腦晶片應該都會好困難,中國e級電腦進度應該都會拖慢左 ,但大陸應該唔會放棄,我估佢會搵d禁制漏洞,建立獨立生產線去生產所需晶片,來避免牽連中芯/華虹呢d大陸代工廠。

大陸已吹風話上微的arfi光刻機,會係下年出世,不過遠水救唔到近火,就算下年出世,到正式可以商用,都起碼要3至5年,都仲講緊係45至22nm既制程。仲未講老尾有幾會全禁eda。

中國追唔追到,破唔破到局,好睇大陸呢幾年會掉幾多資源落去谷,政策是否能整合到而家大陸各廠商各自設立山頭既情況。不過咁講,老尾禁中國呢樣,禁中國個樣,起初中國一定好痛,損失嚴重,不過禁令無疑都比左中國內地既市場空間去比中國產品成長,7至8年後,會唔會養大左一堆中國科技巨獸反咬老尾,真係隨時有可能。

TOP

22nm同14nm完全係兩回事
中間相差既技術係5-10年

另外光刻機既鏡頭 高精度機床
相差既技術可能達到30年

EDA又係一回事
禁左既話連chips都畫唔到

TOP

22nm同14nm完全係兩回事
中間相差既技術係5-10年

另外光刻機既鏡頭 高精度機床
相差既技術可能達到30年

E ...
XML 發表於 2020-8-25 17:06


22nm 14nm 難度應該係工藝上,
光刻機都係用arfi做,
而家asml既arfi經過多重暴光都可以做到去7nm,,
只要光刻機出左來,
剩低既,
應該只係工具既磨合。

TOP

22nm 14nm 難度應該係工藝上,
光刻機都係用arfi做,
而家asml既arfi經過多重暴光都可以做到去7nm,,
只 ...
isvh5 發表於 2020-8-25 18:21


22NM仲可以用SOI
而更先進既就要FINFET GAA
不過專利全部都係人地既
仲有人地研究過其他路線失敗既專利都好難去繞開

arfi光刻機生產到14NM
前提係專利唔受限制既情況下

就好似2G 3G 4G咁
專利係哂高通手上面
你識得點整 唔代表真係可以整出黎用

TOP

22NM仲可以用SOI
而更先進既就要FINFET GAA
不過專利全部都係人地既
仲有人地研究過其他路線失敗既專利都 ...
XML 發表於 2020-8-25 20:27


Nikon機最盡去到12nm / 14nm
再細就要ASML

TOP

本帖最後由 skywalker167 於 2024-2-1 08:26 編輯

DELDELDELDEL

TOP

其實FDSOI 是不是好難整?? 我聽過IBM/***/女友 玩FDSOI 好似話成本低 但系低耗電晶片上可以做到系同一製 ...
skywalker167 發表於 2020-8-25 21:20



多舊魚
中芯架DUV同台積7NM 架DUV係同一款
中芯拎黎量產14NM都未得
EUV根本就未輪到你中芯間廠仔玩

TOP