張圖我淨係睇到"風化"
nat510 發表於 2021-11-22 17:46

係「风华」!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

蔡楓華?..!

TOP

又泥磨面芯

TOP

唔駛諗, 一定唔係自己研發啦, 你要追外國科技要追多少年

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

厲害了我的國 瘋華1號 終角芯

TOP

唔駛諗, 一定唔係自己研發啦, 你要追外國科技要追多少年  

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3. ...
alan216hk 發表於 2021-11-30 08:10



    追多幾十年 都未必得

TOP

原來係用 imagination GPU, 將佢整chiplet駁埋話用咗自己chiplet技術,唔係自己設計GPU

TOP

原來係用 imagination GPU, 將佢整chiplet駁埋話用咗自己chiplet技術,唔係自己設計GPU ...
mlyu 發表於 2021-11-30 20:15

現時蘋果的GPU都係用Imagination, 一樣夠話係自研啦。

TOP

我重記得當年有粒叫"聾心精片"。。。。。

當年我國係自主研發。。。

上次就"聾"。 今次就"瘋"

TOP