normalyan 當前離線
minimalist
進階會員
如過去21日都無入食店,無記錄唔申請得港康碼? antonyhk 發表於 2021-12-22 11:22
TOP
minibanana 當前離線
我都係咁諗, 唔出街冇紀錄申請唔到? normalyan 發表於 2021-12-22 13:57
樹下乘涼 當前離線
唔使估啦, 講左係keep 7年 驚就唔好上去囉 如果稍為無私少少, 就算佢唔叫我比, 都自願會比 資訊發達, 邊 ... minibanana 發表於 2021-12-22 13:57
可控同不可控既分別.... 就好似美國入境要寫咩微信帳戶咁...可控和不可控既例子 ... 樹下乘涼 發表於 2021-12-22 14:44
Q-Q 當前離線
Banned to Post
高登阿伯 當前在線
如果你真係連續21日都唔出街, 相信返去隔離多21日都唔係問題, 所以無需要申請 ... minibanana 發表於 2021-12-22 14:43
ipkinsang 當前離線
中級會員
最憎改名 當前離線
無理由為左幾丁自私YC去影響中國14億人傳開個疫情 兼D YC都唔會返大陸, 要做井蛙, 上唔上舊雲關佢地咩事? ... minibanana 發表於 2021-12-22 13:51
驚你唔識 當前離線
Banned