如過去21日都無入食店,無記錄唔申請得港康碼?
antonyhk 發表於 2021-12-22 11:22

我都係咁諗, 唔出街冇紀錄申請唔到?

TOP

我都係咁諗, 唔出街冇紀錄申請唔到?
normalyan 發表於 2021-12-22 13:57



如果你真係連續21日都唔出街, 相信返去隔離多21日都唔係問題, 所以無需要申請

TOP

唔使估啦, 講左係keep 7年
驚就唔好上去囉
如果稍為無私少少, 就算佢唔叫我比, 都自願會比
資訊發達, 邊 ...
minibanana 發表於 2021-12-22 13:57



    可控同不可控既分別....
就好似美國入境要寫咩微信帳戶咁...可控和不可控既例子

TOP

可控同不可控既分別....
就好似美國入境要寫咩微信帳戶咁...可控和不可控既例子 ...
樹下乘涼 發表於 2021-12-22 14:44



係我眼中, 只有光明正大同偷雞摸狗之分
果d偷雞換狗既人, 必然用盡方法拉一班無辜人落水, 咁樣容易混水摸魚, 有班真無辜既人去包庇佢地
你所講既可/不可控, 其實又係一種類似班雞蟲企黃, 可以大條道理唔用安心出行比條女check叫g行蹤

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

唔使估啦, 講左係keep 7年
驚就唔好上去囉
如果稍為無私少少, 就算佢唔叫我比, 都自願會比
資訊發達, 邊 ...
minibanana 發表於 2021-12-22 13:57


係呀,李文亮㸃死嘅呢?

TOP

如果你真係連續21日都唔出街, 相信返去隔離多21日都唔係問題, 所以無需要申請 ...
minibanana 發表於 2021-12-22 14:43

咁出街周圍去, 唔去掃code嘅地方 你吹得我脹咩

TOP

點解要刪除舊, 而唔係更新? 東方為左攻擊政府, 咩都做得出

TOP

無理由為左幾丁自私YC去影響中國14億人傳開個疫情
兼D YC都唔會返大陸, 要做井蛙, 上唔上舊雲關佢地咩事? ...
minibanana 發表於 2021-12-22 13:51



怕傳返落嚟咋

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP