本帖最後由 Getchu 於 2022-11-4 17:58 編輯

DEL........

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

當然個default 95C看上去有點嚇人, 不過如果將呢個default 改低到 70C的話又會有另一批人嘈...
->不過自己砌機可以tune bios settings, 廠機點tune就未知

不過就算有人話問題之一就係個蓋, 重要拆咗可降15-20C(順便降耗電量), 但無工具無膽量就咪試
https://youtu.be/y_jaS_FZcjI
(der8auer EN) Ryzen 7000 Delidding - Unreal Temperature improvement with Direct-Die Cooling

呢個就只能話係AM2/3/4/5散熱器兼容性代價(AM5個蓋很厚...)

TOP

本帖最後由 ~Mars~ 於 2022-10-2 12:57 編輯
如果粒U長期95度,咁我肯定一般人既機箱根本唔會排得走堆熱氣
你同server萬幾轉風扇概念一樣,民用根本唔 ...
Getchu 發表於 2022-10-2 05:49

俾你上TR 5995 + 4090 + custom loop 大量 rad 壓到CPU+ GPU 五六十度,你間房都係大火爐

間房夏天住唔往得人係睇功耗,唔係粒die有幾熱

而家I/A/N三間廠嘅玩法都係將default max clock/voltage 到高一高,用80%功耗榨乾最後20%效能,簡單啲講即係default超到傻,你要涼/慳電係靠set power limit/ECO mode

TOP

本帖最後由 s84292 於 2022-10-2 15:42 編輯
如果粒U長期95度,咁我肯定一般人既機箱根本唔會排得走堆熱氣
你同server萬幾轉風扇概念一樣,民用根本唔 ...
Getchu 發表於 2022-10-2 05:49


粒U 幾多度,同你散出去的熱量係冇直接關係,要睇的係個發熱總量
我部MACBOOK PRO 16 M1MAX 都成90度,但佢總功耗先80W,
風扇又只保持轉係2000轉左右冇乜聲,全程冇降頻, 咁薄部機都散得到80W出去,何況ATX咁大個箱
INTEL粒 12900K/13900K都係25X W左右, 但因為INTEL削薄左個IMS所以可以做到只要360排都可以壓住90度以下

7950X 亦有測試開蓋都可以做到253W, 壓到70度
(所以今代個IHS 係有D問題, 以前開蓋雖然都可以降,但多數都係降10度左右)

要擔心都係擔心開冷氣個電費貴左
夏天唔開冷氣, 你開唔開電腦香港大部份人間房都係唔住得人架啦~ 香港城市區域屏風同熱島效應咁嚴重

TOP

如果粒U長期95度,咁我肯定一般人既機箱根本唔會排得走堆熱氣
你同server萬幾轉風扇概念一樣,民用根本唔 ...
Getchu 發表於 2022-10-2 05:49


old news

    fractal design torrent
唔駛萬幾轉
兩把18cm fan解決哂你講既機箱抽出問題

冷氣問題無解
怕熱都唔係怕粒u
隨手拿張中高階顯卡,個功耗同溫度都吊打粒u......

TOP

idle都95度 有人會24x7? full load

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 Getchu 於 2022-11-4 17:59 編輯

DEL........

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP