去腦場個電腦節好過啦
又要過海又要 $20  排隊入場!

TOP

水魚節又到~
岩啦,等啲傻仔掃晒啲舊貨先~

TOP

水魚節又到~
岩啦,等啲傻仔掃晒啲舊貨先~
kinsang_lee 發表於 2010-8-21 09:18



    都會有好野既.....

TOP

去腦場個電腦節好過啦
又要過海又要 $20  排隊入場!
dom 發表於 2010-8-21 01:10



    早上 可以卡片入場 ....

TOP

多D人去會展o個個好D, 咁就可以舒舒服服行SSP

TOP

多D人去會展o個個好D, 咁就可以舒舒服服行SSP
qaz11 發表於 2010-8-22 00:43

SSP星期五及六都好很多人。兩天共花了一小時買齊料即閃。如果唔係壞机,一定唔去。:curse:

TOP

SSP星期五及六都好很多人。兩天共花了一小時買齊料即閃。如果唔係壞机,一定唔去。 ...
冰之風 發表於 2010-8-22 01:31



    所以而家有野買都唔去住, 避吓風頭先

TOP