dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
TOP
kinsang_lee 當前離線
中級會員
pcboys 當前離線
水魚節又到~ 岩啦,等啲傻仔掃晒啲舊貨先~ kinsang_lee 發表於 2010-8-21 09:18
去腦場個電腦節好過啦 又要過海又要 $20 排隊入場! dom 發表於 2010-8-21 01:10
qaz11 當前離線
進階會員
冰之風 當前離線
多D人去會展o個個好D, 咁就可以舒舒服服行SSP qaz11 發表於 2010-8-22 00:43
SSP星期五及六都好很多人。兩天共花了一小時買齊料即閃。如果唔係壞机,一定唔去。 ... 冰之風 發表於 2010-8-22 01:31