AMD® 當前離線
進階會員
haha...ha.......唉,冇眼睇........... barryli 發表於 2011-8-28 20:10
TOP
barryli 當前離線
AMD........正!
去買多包反黎睇今次場戲 ktt160 發表於 2011-8-28 20:36
kuniumi 當前離線
初級會員
kklaw286 當前離線
長老會員
多多精 當前離線
特級會員
沙橋都唔知推唔推倒 , 長春籐橋就到.... 架推土機會唔會比d 藤踐住行唔到 我 ... dom 發表於 2011-8-28 19:58
untvb 當前離線
中級會員
dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
TSMC暫時都ok GF今次唔生性 albert_ma 發表於 28-8-2011 08:15 PM
kirafung 當前離線
sam2134 當前離線
"我頂!! AMD 佢再係咁 Delay , 分分鐘 Ivy Bridge 賣晒街都未推到部推土機出黎 " AMD慢工得黎,Intel Ivy出 ... kklaw286 發表於 2011-8-28 20:55
milestone09 當前離線