提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

最記得ATi Mach 64、Radeon 8500、Radeon 9200。用過8500、9200,之後一直用NV

TOP

即係nv 一直比較受認同

A fans 點吹都沒用
turth 發表於 2014-8-21 17:09


受人認同=好d?
如果你成世人都係睇市佔黎買野, 你個人真係好可悲

不過同你講都晒氣, 你係睇住nv黎打飛機o者

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

多人用既野就係好, 是真理
廢野才靠fans吹
是吧長老
turth 發表於 2014-8-21 17:41


哈 哈 哈

TOP

多人用既野就係好, 是真理
廢野才靠fans吹
是吧長老
turth 發表於 2014-8-21 17:41

pentium D當年夠好多人買入 結果...

TOP

本帖最後由 platinum 於 2014-8-21 21:44 編輯
9700pro係ATi贏得最精彩既一張卡
之後就算贏N記都冇贏得咁完美

最折墮果張卡一定係2900XT, 直頭係ATi黑歷 ...
sigma 發表於 2014-8-19 23:18



當年用$1000 買9500 soft mod 9700, 再超上9700pro, 超值!
咁arm 當時有人送左張 5800fx ultra 俾我, 無用過

TOP

first ati display: Radeon 9200
之後買過9800 (後來死左), 9700, x1950gt, 4850, 5850, 6970, 7970

TOP

當年一直比GF/GF2壓住.

一下來個8500 / 7500, ATI馬上上位.

TOP

多人用既野就係好, 是真理
廢野才靠fans吹
是吧長老
turth 發表於 2014-8-21 17:41


果然三星手機先係最好的

咦,奇怪,明明之前nokia最好,點解會變左三星同apple架,明明都唔係最多人買,本身直頭垃圾

TOP