回覆 10# Consultant


    1年內

TOP

感覺上win8用户多數會升
反而win7用户真係一半半,由其係部機用咗幾年冇事冇幹真係唔想陏 ...
chik 發表於 2015-6-2 20:35
仲用緊7仔既人應該到7仔被棄養先會升,就好似XP咁

TOP

好像廠機還未收到(WIN 7), 大家有否?
simonlorhk 發表於 2015-6-2 15:26



    我 acer notebook 收到

TOP

我想砌部新機,而家出 Win 7 oem, 有冇得 free upgrade? 有咪好著數? 始終平過Win8!

TOP

冇game support dx12 咁升黎做咩
lst3245 發表於 2015-6-3 01:16


win10出左之後, 實會有唔少新game支援dx12
效能提昇咁明顯, 冇理由唔用

TOP

公司 Dell Win 7 未收到!

家Win 8.1 沒登記入email, 但好像自動給我登記了, 大家是否?

TOP

回覆 9# Archvictoros
佢輸入法用落怪怪的同埋同埋設定內容唔夠FREE,好似冇得自定切換輸入法HOTKEY
玩GAME時按SHIFT佢就同你轉左打字=_=搞到隻GAME都膠埋
同埋是咪冇左反查功能?
用左一排轉返7唔記左

TOP

Check your PC果度,VMWare Player要重裝,Virtual Box唔洗= . =

TOP

預約了

TOP

本帖最後由 Archvictoros 於 2015-6-4 17:04 編輯

回覆 27# 132003hk


    hotkey可以自己set,我用緊google輸入法打字。

TOP