sl110070 當前離線
進階會員
TOP
yjfoeg 當前離線
感覺上win8用户多數會升 反而win7用户真係一半半,由其係部機用咗幾年冇事冇幹真係唔想陏 ... chik 發表於 2015-6-2 20:35
mlyu 當前離線
好像廠機還未收到(WIN 7), 大家有否? simonlorhk 發表於 2015-6-2 15:26
zoom1234 當前離線
初級會員
KinChungE 當前離線
長老會員
冇game support dx12 咁升黎做咩 lst3245 發表於 2015-6-3 01:16
simonlorhk 當前離線
132003hk 當前離線
中級會員
wsqws 當前離線
237135201 當前離線
Archvictoros 當前離線