terrychan2011 當前離線
進階會員
TOP
kaiming2005 當前離線
中級會員
良優 當前離線
kai魂” 當前離線
Orpheus60t 當前離線
回覆 kaiming2005 賣GTX 980價就真係惡性競爭...你諗下TITAN X都要8000幾..... kai魂” 發表於 2015-6-11 13:41
heroine6940 當前離線
ヤングなでしこ6番選手~仲田歩夢 ...
HBM難產 所以nvidia先唔同你顛住 係AMD狂堆料先鬥得過nvidia先唔玩唔得 Orpheus60t 發表於 2015-6-11 13:20
回覆 Orpheus60t 賣980TI價我反而覺得合理 kai魂” 發表於 2015-6-11 13:52
HBM難產? 係HBM產能不足...所以NV無得用咋掛... 現實上AMD同NV技術差距唔大... ... heroine6940 發表於 2015-6-11 13:54
戀人未滿 當前離線