7980XE,out la

TOP

有冇風冷壓得住

TOP

回覆 22# ricky1992

250W TDP

TOP

我用entermax 360水冷,1950X oc 4G都7x度,轉片。
我估2990X 應該上80-9x度。所以風冷應該無可能玩oc,除非冬天

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

折合 HK$13,700?! ...Ryzen Threadripper 2990X 德國網上商店現身

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Related:

折合 HK$13,700?! 你又會唔會考慮
Ryzen Threadripper 2990X 德國網上商店現身
...
toylet 發表於 2018-6-28 16:25

歐洲一向貴D,我覺得應該一萬左右就買到

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

wraith ripper
crackong 發表於 2018-6-28 14:06


會唔會整爛塊板?!

TOP

回覆 27# kelvin2517

即係4粒2700X

TOP