IanW 當前離線
進階會員
嗰 班 人 就是 想 換走/重新執位 舊 Control Panel! 不知講乜好....的確無必要! toylet 發表於 2020-12-1 20:47
TOP
XML 當前離線
Dcup 當前離線
最失敗應該係更新功能 一更新就死 XML 發表於 2020-12-2 22:41
RyuSuke 當前離線
Okt04175 當前離線
Kin_2012 當前在線
從第一版Win10發佈至今,已經將近6個年頭了。儘管這期間微軟一直都在改呀改,可現實中大家的吐槽卻一點沒有 ... tocms15 發表於 2020-12-1 01:51
cyjoe_2000 當前離線
rabbit82047 當前離線
潛水委員長
特級會員
daemongmong 當前離線
Win10 只要略改善win7 就足夠。 依家win10 就畫蛇添足,令到本身已經唔實用既更唔實用。 又未到惡劣既, ... lui3271709 發表於 2020-12-1 19:19