如無成品而只是大家幻想,是否不用在此討論?回吹水區吧!

via HKEPC Reader for Android ...
glareguard 發表於 2023-9-16 14:22


呢班友吹水大的, 光源問題係好大問題, 精準而高強度既光源仲要放機外, 真係多謝哂

退1萬步講, 就算我當佢有光刻機成品
仲係同semi自主生產有極大距離
   
不過呢班人唔會醒

TOP

本帖最後由 keyman_ckk 於 2023-9-16 15:51 編輯
因為2021年清華大學楊震寧教授已經提出呢個新科技樹方向
之前美國學者覺得規模太大難以做到, 直到今年大陸 ...
madgod1213 發表於 2023-9-16 13:19

仲有光刻胶問題而家無記錯只有14nm中國產用要7nm以下要用日本果隻

TOP

呢班友吹水大的, 光源問題係好大問題, 精準而高強度既光源仲要放機外, 真係多謝哂

退1萬步講, 就算我當 ...
qcmadness 發表於 2023-9-16 15:06



    唔通又同美日買?
問題係佢地唔肯賣喎,唔通繼續發夢美日會回歸到全球化呢條路
就醒左先要探討所有可能性,而唔係相反

TOP

本帖最後由 qcmadness 於 2023-9-16 20:50 編輯
唔通又同美日買?
問題係佢地唔肯賣喎,唔通繼續發夢美日會回歸到全球化呢條路
就醒左先要探討所有 ...
rabbit82047 發表於 2023-9-16 18:01


呢樣唔同美日韓買, 第2樣唔駛?
講到自主研發果部機就搞掂哂咁

TOP

先唔好講閣下係鍾意定還是討厭大陸 但我希望大家可以嘗試客觀啲睇 '大陸是否有能力自制光刻工廠'呢件事

全球特別係歐美 好多人係太低估大陸嘅創科/動員/開發能力

其他先唔好講 單只計華為部新機Mate60 Pro 喺比美國制裁了三年嘅險峻環境之下 仲可以開發倒自己芯片 雖然CPU/GPU唔係頂流 但上網網速可以去到1GB以上而最新嘅IPhone都只係2xxMB

單睇呢點已經足以令我相信 只要畀足時間同資金 無咩地球上現有科技係大陸做唔倒出黎 甚至只會更快更平同更好

大家睇下太空站同高鐵就明 唔止做到仲做得畀其他國家更好更快同更低成本

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 24# qcmadness


    有人話過已經有成品?最多都係講在建中
基本上都係講緊可能性同預測緊仲需要幾多時間

mate 60 pro 之所以有咁大反響,係因為係幾乎美系技術全封既前題下,推出既一款達到 5G 水平既手機
只要補齊所有技術缺口,美國要唔要制裁就完全係佢自家既事

TOP

本帖最後由 qcmadness 於 2023-9-16 21:44 編輯
回覆  qcmadness


    有人話過已經有成品?最多都係講在建中
基本上都係講緊可能性同預測緊仲需要幾多時 ...
rabbit82047 發表於 2023-9-16 21:27


你慢慢咁補缺口啦
無10年都做唔到

何況呢個都唔係美系技術全封
除左部機之外, 大部分技術都係美日hold住

TOP

你慢慢咁補缺口啦
無10年都做唔到

何況呢個都唔係美系技術全封
除左部機之外, 大部分技術都係美日hold住 ...
qcmadness 發表於 2023-9-16 21:32



    十年補唔齊就肯定,但如果情況不變,五年內技術一定會出現新分支咁者

TOP

回復 28 #rabbit82047

根本唔需要補齊 起光刻廠嘅做法 正正可以繞過好多美荷日嘅專利技術

如果我係大陸就再玩大啲 當有穩定嘅 7nm甚至係5nm芯片制程之後 就全面限制芯片類稀土出口 全部留返自己做芯片用

咁到時美荷日要造2nm同3nm芯片 就算比你有方法買倒/制造倒原材料 芯片成本一定大增 到時啲2nm同3nm芯片要賣天價而大陸自己出7nm/5nm就白菜價賣頂爛市

如果真係發生呢個情況 咁可能到時1部行3nm/2nm芯片嘅Iphone要賣2萬5到3萬 而華為就繼續賣8千但行7nm/5nm芯片

所以好多人都講過 美國芯片制裁戰係冇贏家 盞大家一齊攬炒

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 rabbit82047 於 2023-9-16 23:31 編輯

回覆 29# godchoi


    想透過禁售達到特定目標,最終可能事與願違,只要合理既互惠互利,其實無必要禁
除左美國同附和佢既跟班,係政策調整之前,適當咁回報下佢地,都好合理

最近澳洲有報告,指出23項尖端科技領域,中國係19項領先,其餘四項先係美國
所以實際上美國係處於弱勢方,單純係晶片製造同金融系統,令佢仍然有能揮動佢果支大捧
但如呢唯一既優勢被取代,佢就會回歸到單純既強國

TOP