CMS 當前離線
中級會員
TOP
fsck 當前離線
原帖由 CMS 於 2009-10-14 12:24 發表 DX11 compute shader 如果唔記錯最低係 DX10.1 Nv 突然出返 DX 10.1 應該有原因
原帖由 fsck 於 2009-10-14 12:32 發表 Nv得好少卡有10.1
kwanchuntat 當前離線
mlyu 當前離線
進階會員
laicphk 當前離線
特級會員
原帖由 fsck 於 2009-10-13 15:05 發表 support DX11既卡就得
藤原亮政 當前離線
The Day Takeoff
原帖由 fvson 於 2009-10-13 21:06 發表 我覺得係因為amd 目前唔想谷GPGPU 呢條路 Nvidia 宜家想靠GPGPU 殺條路 最大問題係暫時呢方面都幾保守 如果amd 都係GPGPU 方面做勢 肯定係幫左Nvidia 所以我認為amd 做法係唔鼓吹GPGPU 之餘, 又唔好令技術落後太多, 以防萬一GPGPU 成為主流
fvson 當前離線
原帖由 藤原亮政 於 2009-10-14 20:09 發表 amd根本唔需要鼓吹GPGPU...遲D AMD自家有AMD Fusion