DX11 compute shader 如果唔記錯最低係 DX10.1

Nv 突然出返 DX 10.1 應該有原因

TOP

原帖由 CMS 於 2009-10-14 12:24 發表
DX11 compute shader 如果唔記錯最低係 DX10.1

Nv 突然出返 DX 10.1 應該有原因


Nv得好少卡有10.1

TOP

原帖由 fsck 於 2009-10-14 12:32 發表


Nv得好少卡有10.1


NV 仲有cuda ....加返 driver 落去咪得

TOP

幾時先正式出?

TOP

原帖由 CMS 於 2009-10-14 12:24 發表
DX11 compute shader 如果唔記錯最低係 DX10.1

Nv 突然出返 DX 10.1 應該有原因


compute shader 最低係 DX 10

TOP

原帖由 fsck 於 2009-10-13 15:05 發表


support DX11既卡就得

者係5系

TOP

原帖由 fvson 於 2009-10-13 21:06 發表
我覺得係因為amd 目前唔想谷GPGPU 呢條路
Nvidia 宜家想靠GPGPU 殺條路
最大問題係暫時呢方面都幾保守
如果amd 都係GPGPU 方面做勢
肯定係幫左Nvidia

所以我認為amd 做法係唔鼓吹GPGPU 之餘, 又唔好令技術落後太多, 以防萬一GPGPU 成為主流


amd根本唔需要鼓吹GPGPU...遲D AMD自家有AMD Fusion

TOP

原帖由 藤原亮政 於 2009-10-14 20:09 發表


amd根本唔需要鼓吹GPGPU...遲D AMD自家有AMD Fusion


所以咪話AMD 唔會鼓吹GPGPU, 就算冇fusion
而且fusion 粒GPU 既power
真係要玩GPGPU 都唔夠
flash 呢種程度就OK

BTW, 遲D...遲到幾時

EDIT: 不過就算冇fusion, 遲D 佢chipset 個IGP 做到既話效果一樣

[ 本帖最後由 fvson 於 2009-10-14 20:19 編輯 ]

TOP