|
  
|
36#
發表於 2014-8-20 23:04
| 只看該作者
Windows 8不太成功,但軟件不可能一成不變,一成不變的話,WIndows XP和Windows 7的介面和操作與Windows ...
daemongmong 發表於 2014-8-20 01:00 
唔係要求佢一成不變,而家想佢做番 D 合理嘅野。
好似佢嗰堆內置 full screen app 咁,用喺 tablet 咁細個畫面無問題,但係 desktop 廿幾吋畫面佢又係霸晒成個畫面,同埋要人地用 mouse 去扮 gesture 去用 D apps 先低能。 |
|