AMD?
細個唔識買比人昆買左2件AMD野
之後一直冇買....
一直INTEL+NV
132003hk 發表於 19-8-2014 07:53 PM


咁你入黎講乜?

TOP

"借用" 左 AMD 個 Banner

雖然已經做左  AMD *(CPU) 叛徒
但係現在主力機都係用緊全 A
HD7850 (R7-265) / HD7790 / HD7730

3399_RADEON30_EMAILBNR_FNL_575px.png (34.69 KB)

3399_RADEON30_EMAILBNR_FNL_575px.png

TOP

回覆 31# dom
講AMD只係平價
效能唔及人家

TOP

回覆 32# dom


    買齊 ps4, xbox one, wi u

咪已經大力支持囉

TOP