回覆  bam1a


   

有D野係要清清楚楚, 唔係香港會被政治拖死
唔好話唔知台灣綠營代表咩

變黃偏綠係心 ...
rabbit82047 發表於 3/4/2020 15:25




香港一早俾政治拖死,而個罪魁禍首就係建制派(親共系)

不過離題野,自己好好滲透下台灣個“台獨”狀況啦,你又墮入一中陷阱了

TOP

香港一早俾政治拖死,而個罪魁禍首就係建制派(親共系)

不過離題野,自己好好滲透下台灣個“台獨”狀 ...
bam1a 發表於 2020-4-3 15:20



    有自己行政機關, 有立法機關, 有自己軍隊, 有自己法律, 個總統仲要民選既, 咁都吾係獨立國家喎...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 rabbit82047 於 2020-4-4 10:52 編輯

回多貼做結尾, 因為真係離哂題
有好多人以為攻擊一國兩制, 又或者攬炒香港就可以創造好既未來
未來會唔會變好唔講, 但攬炒緊係自己住緊既地方, 受傷既係自己
但得益反而係其他人 (唔講明, 但攻擊一國兩制政治得益最大係邊個自己諗)
而最可憐既就係攬炒完, 政治制度唔會有任何改變, 不過自己住既地方爛左
就好似阿拉伯之春咁, 運動進行果時係西方媒體日日見報
完左之後個爛攤子咪又係自己執, 西方媒體連報既價值都無

TOP

本帖最後由 bam1a 於 2020-4-4 12:59 編輯
回多貼做結尾, 有好多人以為攻擊一國兩制, 又或者攬炒香港就可以創造好既未來
未來會唔會變好唔講, 但攬炒 ...
rabbit82047 發表於 4/4/2020 12:50



呢啲心態叫犬儒,認爲乜野都係激進同冇可能實現
不過面對一個會破壞規矩嘅流氓,你照樣清高咁跟實規矩,遲早會變成流氓嘅奴隸
阿拉伯又如何烏克蘭又如何,最大問題係唔面對剝削,遲早人地都會剝削你
然後俾嗰啲媒體講完就跟風話因爲西方乜乜乜所以唔好唔好唔好
根本同嗰啲五毛講因爲乜乜乜,所以有牆係必然嘅白癡邏輯一模一樣。

TOP

呢啲心態叫犬儒,認爲乜野都係激進同冇可能實現
不過面對一個會破壞規矩嘅流氓,你照樣清高咁跟實規 ...
bam1a 發表於 2020-4-4 10:54



   
香港政治空間會進一步收緊, 呢個係我既睇法
我講就講完, 你隨便

TOP

本帖最後由 bam1a 於 2020-4-4 13:03 編輯
香港政治空間會進一步收緊, 呢個係我既睇法
我講就講完, 你隨便
rabbit82047 發表於 4/4/2020 12:57

所以你會做韭菜,但其他人唔做韭菜,親共後被人割唔好喊
呢個就係我本來親共嘅人最後呼籲。我一家都係忠實共產fans來,阿爺仲要係毛左,佢對香港同自己國家個諗法同態度我點會唔知
假如你咁唔鍾意香港呢個環境我就建議你退出epc,番去太平洋電腦網講嘢會好好多。
條路自己揀,政治空間一早收緊到一個極致,阿爺個邊政治制度亦倒退到清朝。

TOP

回覆 37# bam1a

雖然講都係白講, 但都係回多個貼

中國要既單純就係承認一國兩制當中既一國, 但香港宜家係不停強調兩制, 幾乎到左否定一國
政治上操作就係否認內地人, 內地人到香港旅遊購物係搶劫香港資源, 破壞香港社會秩序
一地兩檢就係割地, 簡體字就講成係殘體字, 開口埋口就叫強國人

但實際上佢地本身就單純就旅客, 用緊佢地自己既文字, 可以接受人地用英文, 但簡體字就洪水猛獸?
致於水貨客, 影響係比較大, 不過正確方法係同內地政府部門協商
到人文素質, 呢個就好無謂, 舊時殖民地時代, 內地人素質仲差, 但一有咩天災, 水災, 電視台都會攪慈善籌款
到左宜家, 居然係厭呢樣厭果樣, 就好似對一個乞兒會俾幾蚊, 反而對一個老土既人就評頭品足

留幾個問題
香港同中國內地本身海陸相連, 唔通你會覺得可以同內地人老死不相往來?
香港競爭優勢係邊? 係政治制度? 舊時殖民時代都可以係亞洲四小龍, 宜家呢?
係街叫幾句口號競爭力就會返黎?
攬炒完, 受傷係咩人? 呢個要直接答: 一眾香港基層人口

身邊企住一個巨人, 你都要自己企得直, 先可以同人傾
自己打斷自己隻腳, 要人理, 就好似細路仔要買玩具, 唔買就唔食飯

TOP

中國最成功的一xxx

TOP

回覆  bam1a

雖然講都係白講, 但都係回多個貼

中國要既單純就係承認一國兩制當中既一國, 但香港宜家係不 ...
rabbit82047 發表於 4/4/2020 19:12



連一中後面個句都唔記得,我可以點講?
都話囉,你自己覺得香港冇優勢,真係快啲入返個牆好過,未來你都係退休脫離"政治"啦

TOP