Kin_2012 當前離線
進階會員
Linux 行 X86 的模擬效能勁慢. 唔好當人無用過先得嫁. 如果佢有 Windows 既 流暢 m$ 執左笠啦. ... freefdhk 發表於 2020-9-29 01:50
TOP
ssindy 當前離線
Banned
Okt04175 當前離線
我公道講打機方面。 喺Windows陣營主流遊戲開發用到嘅圖形API仍然係DX11咁所以啲Game多數係DX11+DX12其次係 ... Okt04175 發表於 2020-9-29 12:41
toylet 當前離線
Mr. Man-wai CHANG (張記)
一隻人 當前離線
中級會員
Proton-GE今次應該可以執埋雞,班高手應該會開個人分支去合併部份程式碼。 Okt04175 發表於 2020-10-2 13:35
我記得很久以前WINE是直接用WINDOWS的DLL 但後來因為要規避版權問題才決定自行實現WINDOWS的API 這導致 ... 一隻人 發表於 2020-10-2 18:31
VADER 當前離線
大獨裁者
特級會員