寫java programm, mysql / postgresql 又算唔算搵食呢?
windows 機我係用Intel xeon base.. ...
Databases 發表於 2015-1-13 19:59 
寫java programm, mysql / postgresql 又算唔算搵食呢?
所以咪話高階工作就MAC機就WIN MS.
但你話 搵食機你會唔會用WIN 機呢? 我暫時唔會。除非唔洗搵食。
咁我咪答番你 玩股票既機,算唔算搵食呢?
你又問番我,寫java programm, mysql / postgresql 又算唔算搵食呢?
你想點JACK? |