madebyp90 當前在線
進階會員
果時買廠機x2 5000+ 可惜BIOS鎖住左 如果唔係我一定超佢頻 E+ 用煙條 AMD既APU意念好 比INTEL將D高級核顯窒 ... louis3412 發表於 2015-4-21 11:35
TOP
aes090 當前離線
中級會員
arthur8523 當前離線
apu要m$發力先有用 太多人重用緊xp/win7 一日apu冇gpu混合計算 一日都系intel獨大 ... madebyp90 發表於 2015-4-21 12:26
toylet 當前離線
Mr. Man-wai CHANG (張記)
Banned
硬件佬 當前離線
CHK 當前離線
怪盜^o^雷斯 當前離線