果時買廠機x2 5000+
可惜BIOS鎖住左 如果唔係我一定超佢頻
E+ 用煙條 AMD既APU意念好
比INTEL將D高級核顯窒 ...
louis3412 發表於 2015-4-21 11:35



    apu要m$發力先有用
太多人重用緊xp/win7

一日apu冇gpu混合計算
一日都系intel獨大

TOP

我部舊電腦都係用AMD
Athlon 740 + HD7750
當時呢套組合又平又打到機
依家留俾家人用
新機I5 4460 + GTX970
期望幾年之後換新機會係AMD CPU+ Nvidia GPU (怕左ati/amd d driver)

TOP

apu要m$發力先有用
太多人重用緊xp/win7

一日apu冇gpu混合計算
一日都系intel獨大 ...
madebyp90 發表於 2015-4-21 12:26



    你估gpu+cpu混合計算真係講下咁易咩  ,你睇下而家opencl 運算講左咁多年先岩岩起步就知咩事啦 amd果d口號聽下就算

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 CHK 於 2015-4-28 00:46 編輯

core 2 D/Q 6600太勁
打殘AMD最熱到HIHI的9950

PII X2 555
PII X4 955
PII X6 1055T

都算係大熱之作
但係商業市場已經畀INTEL食晒
連內顯都唔需要AMD同NVIDIA
即使AMD依然可以係家用顯卡立足
反而擔心未來十至廿年INTEL會點對付GPU市場

唔通真係要等強國自家製出現?

TOP

本帖最後由 怪盜^o^雷斯 於 2015-4-28 20:58 編輯

之前睇過有篇野講過點解 AMD 就黎死O既時候總係死唔去...但係偏偏就係 Intel 放生AMD O時候...
Intel 有機會係驚 AMD 死咗... Intel 就會變成壟斷
所以果篇野話"Intel 唔怕神一樣的對手, 最怕冇咗豬一樣O既隊友"

TOP